Hotel Sopron
Kedves Vendégünk!
Nagyon köszönjük értékelését! Nekünk minden vélemény kiemelten fontos!
Említette, hogy fontos lenne a szálloda korszerűsítése. Épp ezen fáradoztunk, új bútorok érkeztek. A hangoskodás természetesen nem megengedett, ezt megbeszéltük a kollégákkal. Ezért elnézést kérünk! Köszönjük, hogy a takarítást megemlítette, erre a jövőben még nagyobb hangsúlyt fogunk fektetni!
Szállodánk étterme vendéglátó egységként üzemel, ezért nem áll módunkban ingyen csapvizet felszolgálni! A félpanzió nem tartalmazza a levesebédet,ez szerepel a kedves vendégeknek a foglalásukhoz kapott visszaigazolásokban is.
A levesebédre nem volt igény, ezét megszüntettük.
Üdvözlettel:
Hotel Lővér vezetősége
A legzavaróbb a nagyon kicsi fürdőszoba volt (remélem, a tervezőjének is ekkora van otthon), nehezen beállítható kétcsavaros zuhany-csapteleppel, a zuhanytálcában felgyülemlő vízzel.
Sajnos a szállodai személyzetet sem annak érzékeltük, és ez nem bántás, amit régen megszoktunk. Senki nem volt udvariatlan, csak ha valaki már van annyira öreg, hogy sokat megfordult szálláshelyeket, felismerhető a "vendéglátós" személyiség.
Az étterem viszont kb. olyan, mint volt. Az ételek alapvetően ízletesek, bár nem minden, illetve sok dologban nagyobb odafigyelés kellene. (Csak példa: a sajtleves, csomós, vizes; a virsli szétfőtt; a vadasról a mártás leve el lett forralva, szinte beszáradt.) A reggeli kávé minősége viszont jobb lett.
Amire egy szállodának is nehéz figyelni: a kulturálatlan vendég. Sajnos két egymás utáni éjszaka is kifogtunk két egyéjszakás turistacsoportot (állítólag albán fiatalok voltak), akiktől képtelenség volt aludni, annyit hangoskodtak. A reggelihez bevitték a tömény italt, a személyzet nem mert rájuk szólni.