Greenfield Hotel Golf & Spa Bükfürdő
Tisztelt Mulati Zoltán Úr!
Először is szeretnénk megköszönni, hogy időt szakított rá és megosztotta velünk tapasztalatait, melyet szállodánkban eltöltött napjai alatt tapasztalt.
Igazán sajnáljuk, hogy a sérelmeit nem jelezte a helyszínen, hiszen, ha már tartózkodásuk során értesültünk volna negatív tapasztalatairól, minden bizonnyal sok említett panaszára lett volna azonnali megoldásjavaslatunk, illetve könnyebb lett volna azt is visszakövetni, hogy ezen kritikák mely személyekre vonatkoznak.
A vezetőséggel és az illetékes kollégákkal egyeztetve részletesen átbeszéltük az étteremben zajló munkát. A büféétterem fiatal dolgozóinak viselkedése miatt őszinte sajnálatunkat szeretnénk kifejezni. Az étterem vezetője egy hosszabb elbeszélgetésen jelezte nekik, hogy kötelességük motiváltabban végezni a napi feladataikat, bízunk benne, hogy a jövőben hasonló bírálat nem érkezik. Az említett üvegtállal kapcsolatosan sikerült beszélni a hölggyel, aki érintett volt. Szeretnénk megjegyezni, hogy az összes dolgozónk közül ő az egyik leglelkiismeretesebb dolgozó, rengeteg pozitív vendégvélemény érkezik, melyben név szerint kiemelik kiemelkedő munkáját. A hölgy kérdésünkre elmondta, hogy ő maga mosta át az Ön által visszaküldött tálat fokozott alapossággal és törölte el ennek módja szerint. Az étteremben használatban lévő étkészletek nagyfokú igénybevételnek vannak kitéve, ezért előfordul, hogy azok kissé karcosak, kopottabbak, mint az új készletek, ez okozhatta a félreértést. A tegező hangnemre vonatkozó sorain rendkívül meglepődtünk. Szállodánkban minden dolgozó számára alapvető, hogy a vendégek megszólítása kortól és nemtől függetlenül kizárólag magázó hangnemben történhet. Amennyiben Ön mégis ennek ellenkezőjét tapasztalta, mélységes sajnálatunkat szeretnénk kifejezni emiatt, megtesszük a szükséges lépéseket, hogy ilyen ne fordulhasson elő.
A wellness részlegen tapasztaltak miatt szintén beszélünk az érintett kollégával és nyomatékosan felhívjuk figyelmét a szabályok betartatásának fontosságára. Örülünk azonban, hogy tapasztalt ellenpéldát is és a másik úszómester leírása alapján kiválóan végezte feladatát.
A „dress code”-ra vonatkozó észrevételeivel egyetértünk és több esetben illedelmesen jelezzük a vendégeknek, hogy nem megfelelő öltözetben érkeztek vacsorához, de sajnos ezek az esetek nagyon nagy százalékában felháborodást váltanak ki, melynek kapcsán a kollégák már egyre nehezebben teszik szóvá az ilyen dolgokat. Az étterem bejáratánál tiltó piktogramok és egy szöveges leírás jelzi az oda nem illő öltözetet, de véleményét olvasva további lépéseket teszünk és egy nagyobb táblát is kihelyezünk a konkrét „dress code”-ot illetően. Bízunk benne, hogy ez a megoldás hatásosabbnak fog bizonyulni az eddiginél.
Szállodánk éttermében az élő zene nagy hangsúlyt kap. Míg a korábbi időszakban valóban péntek-szombatra volt szűkítve e szolgáltatás, a jelenleg zajló periódusban hétfőtől csütörtökig cigányzenekar, péntek és szombat este pedig több tagú zenekar biztosítja a hangulatot. A muzsikusok általában a vacsora kezdetétől 17:30-tól 21:00 óráig zenélnek, így abban esetben, ha ez idő után érkezik a vacsorához, elképzelhető, hogy már nem részesül a hangulatos talpalávalóban.
Összességében hálásak vagyunk a részletekre kitérő véleménye megfogalmazásáért és mindent megteszünk annak érdekében, hogy építő jellegű kritikáiból építkezni tudjunk. Annak pedig szívből örülünk, hogy bőven volt olyan szolgáltatás, mellyel elégedettek voltak és a személyzet tagjai közül is talált olyan dolgozókat, akik hozzáállásukkal, illedelmességükkel színt vittek a pihenésükbe.
Bízunk benne, hogy kapunk egy újabb esélyt és a jövőbeni tartózkodásuk során meg fognak tudni győződni róla, hogy nálunk a vendég az első és folyamatosan dolgozunk azon, hogy munkánkat a vendégek minél magasabb szintű kiszolgálása érdekében töretlen lelkesedéssel végezzük.
Szívélyes üdvözlettel: a Greenfield Hotel Golf & Spa csapata